Saturday, January 28, 2012

Our Five Fave Tweets: December, 2011


Since most of you only know us through blogging...
And since this blog sprang from our presence in the twitterverse...

We're happy to present to you the first of a new monthly series:

Our Five Fave Tweets!

There's a real art to conveying our intent in only 140 characters. We've had to train Mommy to type in shorthand -- things like "U" vs. "you" and "2" vs. "to", etc. We've expanded those back out so it's easier to read here. [Just in case anyone's counting characters!] So.....

*drum roll pleeeez*

#5: Daddy, If Mommy catches you eating those fries, you gonna be busted for sure WE'LL JUST HELP U STAY ON YOUR DIET nom nom nom *altruistic look*

 #4: Trust us Mommy, artfully arranged sweaters on the closet FLOOR and the clean lines of an empty shelf above are All The Rage!

#3: ooh CHINESE? FAB idea! *paws thru menu*I'll have a #3, #7, #15- extra shrimp-- WHAT DO YOU MEAN "DINE IN?"

#2: THINKING OF INSTALLING MOMMY 2.0 UPGRADE 4 FASTER RESPONSE can I buy software on ebay & how do U install - ctrl+alt+nipear or cmd+bitenose?

and our #1 Fave Tweet...(well okay, maybe it's not Allie's...)


 #1: ATTENTION MOMMY: @Allie_Kitti gave me Power of Attorney *paper-wave sleight of hand* so I sez SHE OVERWEIGHT, ALL HER TREATS GO TO ME

21 comments:

  1. Those are cool! I am just not active enough on Twitter these days - I need to step it up!

    ReplyDelete
  2. Wez missed most of doez. Wez like dem.

    Manny n Marcuz

    ReplyDelete
  3. ha ha - Afraid I missed them too. So cute tho.

    ReplyDelete
  4. I missed them too, but those were goodies fur sure!

    ReplyDelete
    Replies
    1. FaRADaY: *worried look* except @OdyMaltese tolded us that if we bought the Mommy 2.0 Upgrade, the Hardware might not accept it.... canz I go to a website to download the Mommy Manuals?

      Delete
  5. LOL Twitter is an art form I’ve not really embraced as I should, but I see for those with a gift for aphorisms it is brill :)

    ReplyDelete
  6. These are really funny! Great job.

    Nubbin wiggles,
    Oskar

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI OSKAR!! Oh we soooooo glad your Mommy out of hospital. How is she feeling????

      Delete
  7. Hahaha! We can just bet Allie was unhappy with that last (your favorite) tweet. You get a lot of good stuff in those little blurbs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allie: *sniff* I grabbed that paper out of Faraday's paw...it was a reminder from the V-E-T that Faraday needed his rabies! He was hiding it from Mother. NOW who's laughing, hmm?

      Delete
  8. Oh my gosh! MOL! You guys are funny! and adorable by the way!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maxwell: *bluuuuush* uh...THANK you *shy look*

      FaRADaY: *whacks Maxie* she was talking about ME!

      Delete
  9. We laughed at your tweets. Have a good weekend.

    Julie and Poppy Q
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fanks you!! You too! Fanks for stopping by!

      Delete
  10. MOL. You kittehs just crack us up! That's one of the reasons we love you so much, and why we gave you an award. :) Come pick it up when you have a chance, okay?

    http://animalsheltervolunteer.blogspot.com/2012/01/super-thankful-sunday.html

    Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allie: Oh my Cat! An AWARD? *fans face with pink paw* Oh MY!

      FaRADaY: Does it come wif WAND Toys?

      Maxwell: Faraday, has anyone ever told you you have a one track mind? *shakes head* Fanks you Mr. Mans - we're HONORED!

      Delete
  11. Haha! Those are great! We are on Twitter but we don't tweet that much. We need to come up with some clever tweets too!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iz we following you on twitter? What's your twitter handle?

      Delete
  12. Hmmmm... gotta try that #1 with DeDe!

    ReplyDelete

Coolio! A comment? For US?